Viziuni asupra unui set - Guest dj - Cornelito

Written on 08:08 by Constantin Manoliu aka Huck

De mult tot pitroceam o idee cumva stirnit si de Cornelito ce a incercat sa ma surprinda cu o contributie la seria mea de seturi intitulata Ladies of House music.
Desi ar fi trebuit sa imi plateasca drepturi de autor pentru idee(hihihihi sic!!!)am incercat sa transform in ceva pozitiv surpriza lui.(am fost totusi sa stii incintat!!)
Pozitivul se materializeaza in o subcategorie a seriei mele mai sus mentionate ce o sa o denumesc exact ca in titlul postului.
Mai exact cine doreste poate sa execute un set cu aceeasi tema compus DOAR din piese vocale cu voci feminine pe care o sa il public pe blog pentru auditie si comentarii.
Deci primul guest dj in serie e Cornelito.
Pentru cine nu il cunoaste:
Cetatean german nascut in Romania, crescut in spiritul scolii germane de muzica house (a carei influenta se simte in linia mixului)actualmente student in Romania si guest dj la multe din petrecerile Bourbon House.
Deci ascultati si comentati.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA

If you enjoyed this post Subscribe to our feed

No Comment

Trimiteți un comentariu